»Vse več se stavi na PR, kadrovske in medijske spine, premalo pa na vsebino.«
»Svet je skrivnosten kraj, če ga gledamo skozi oči živali ... Ia, sivi osel z melanholičnimi očmi, na svoji življenjski poti srečuje dobre in slabe ljudi, doživlja veselje in bolečino ter stoično prenaša, kako usoda njegovo srečo naključno spreminja v nesrečo, obup pa v nepričakovano blaženost. A niti za trenutek ne izgubi svoje nedolžnosti.«
»Rok trpi zaradi izgube spomina, kar mu je izbrisalo nedavne dogodke v njegovem življenju. Pri iskanju stikov se vrne v svoj domači kraj, kjer izve, da gre njegov brat po isti napačni poti kot on.«
»Film Homo pokaže šest obrazov, šest faz v spretno povezanih, črnohumornih epizodah, postavljenih v sodobno metropolo, v kateri se naključno prekrižajo poti obupanih protagonistov v večnem iskanju ključa do preživetja in sledi ljubezni. Brezposelni diplomiranec postane grobar, žalujoča vdova odide med redovnice, duhovniki kockajo in gangsterji obvladujejo sodišča. Le osamljeni otrok si lahko obeta nekaj nežnosti, saj upanje nikoli ne ugasne.«
»Računsko sodišče je poslalo tisto, kar ima, in vidimo, da nima nič. Skratka, nakladanje, pihanje v balonček, ki se lahko še napihuje, a ne bo počil.«
»Vlada nam v podkastu ponuja to, kar dobimo v svoje nabiralnike v obliki trgovskih letakov.«
»Memoria je predstava o spominu in njegovi izgubi. Je raziskovanje časa, saj se le ti, ki zaznavamo čas, spominjamo. Je raziskovanje imaginacije, saj je spomin nemogoč brez nje, naš spomin pa sta čas in izkušnja, ujeta v podobi. Memoria je potop v vizionarsko zavest in reafirmacija izkušanja, iz katerega izhajamo in v katerega se vračamo.«
»Gosarjeva stališča so vpletena v dialog.«
»od rojstva do smrti ujet v enake vsakodnevne vzorce, ki jih sestavljajo neprestano opravljanje ponavljajočega se nesmiselnega dela, brezizrazno prehranjevanje z enolično hrano, konstantno opravljanje velike potrebe in gledanje televizije.«
»V vojaški strategiji je zapisano tudi, na kakšen način bomo izvajali obrambo tako v zavezništvu ali kolektivni obrambi kot tudi samostojno.«
»V dokumentarnem filmu si komisarji, kuratorja, umetniki, delegati in obiskovalci Paviljona NSK Države v času zastavljajo vprašanja o pomenu evropske kulturno-politične dediščine.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju